SOVA

Godmorgon, vaknade NU. Helt sjukt. Mira gick upp själv i morse och gjorde frukost och lekt av sig. Bytte till och med blöjan själv. Superunge.

Nä men, nu ligger hon och sover bredvid mig. Jag ligger nerbäddad i sängen med min fina dator ovanpå täcket. Tittar runt lite på nätet. Finns ju massa intressant med det här Internet. Cooolt.

Nä jag är rastlös och trött, inte fått i mig något godis än. Ska försöka hålla mig. Höll mig igår! Förutom några kakor på förmiddagen men jaa.. Gröt till frukost och en kopp grönt te. Det är också gott..fast inte lika gott som bullar och kakor.

Idag ska vi i alla fall inte göra ett piss. Bara vara hemma och röja. I morgon är det ju midsommar!! Mira ska dansa runt midsommarstången! Och jag blir väl tvungen jag med..


Neej nu vaknade hon. Mira alltså. Har väl sovit i en timma nu. Men det var ju så mysigt att ligga här och ta det lugnt. Tiden gick väldigt fort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0