Trollskog

Ååå vilken underbart härlig och fin dag det har vart idag!

Jag och Mira tog bussen ner till Åsa där vi lånade mammas bil. Mira passade även på att äta där innan vi åkte. Vi mötte upp Maria och Albin (Marias son), vid Fjärås tappen. Där hoppade vi alla in i Marias bil och lämnade våran vid tappen. Sedan åkte vi ut till Marie som bor ute i skogen, typ.

Väl framme började vi förbereda mat som Maria hade köpt med sig och Mira passade på att sova under lunchen, Skönt!

Efter detta tog vi en tur ner till sjön, då går man genom skogen, riktig trollskog! Så himla mysigt var det. Älskar trollskog men kan inte minnas att jag faktiskt vart i en sådan. Har alltid velat. När vi kommit ner till vattnet såg vi några gröna ängar längre bort med massa söta kossor som betade, och vi bestämde oss för att promenera dit också. Så SJUKT fint. Vi fortsatte vandringen genom trollskogen. Och kom tillslut fram till en bakgrund av sjön, gröna ängar och betande kossor. Helt underbart vackert. Där skulle man kunna sitta och stirra i flera timmar.

Jag fick dock bära Mira heeeela vägen fram och tillbaka, jaa det var en bit. Så jag har lite ont i ryggen nu men det gick ganska bra ändå. Maria och Marie erbjöd sig att bära henne men Mira vägrade. Hon var inte på världens bästa humör idag.

Får inte glömma att vi hälsade på Maries nya söta vovve, Diva. Så himla go och söt. Mira var förälskad och gick och pussade i luften efter henne hela tiden.

Här är lite bilder som jag laddat upp från mob. Maria tog bilder i skogen och vid kossorna som jag ska sno!!


Mira och Diva.


Mira och Maria hoppar på studsmattan :)


Världens sötaste Diva!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga bilder från en härlig dag!! MYYYYS!

2011-06-29 @ 07:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0