VIT DAG BLEV BLÅ DAG

Solen trängde sig igenom molnen förut så det har vart en varm och solig dag!

Jag och Mira tog oss ner till Mässan och tittade runt lite, gick såklart in till jobbet och hälsade. Maria skulle precis på lunch så jag och Mira hakade på. Vi satte oss ute i solen. Mysigt!!

Sedan kom mamma in en snabbis, skulle köpa lite blommor och sedan körde hon hem oss. Då busade jag och Mira runt i lägenheten, sedan städade vi lite och vid sju tiden nattade jag henne i HENNES säng i HENNES rum. Det funkade. Tills det hade gått 30 minuter. Då vaknade hon och skrek i panik. Inget funka.

Jag kan inte bara låta henne vara, usch vad hemskt. Hon titta verkligen in i mina ögon och skrek och grät, hon sade "maaammmmaaaa lämna mig inte! Lämna mig inte!!!!!!". "Klart jag inte ska lämna dig!!", skrek jag och lyfte upp henne i famnen och tog henne till våran säng. Så nu ligger hon här bredvid. Lugn och söt.

Andreas kom hem för ett tag sedan med. Funderar på om jag ska åka ner och handla lite..så kul att handla. Älskar att handla. Så slipper jag gå i morgon när det regnar tänkte jag på..

Och Andreas kommer ju jobba sent i morgon med, och jag ska jobba. Kanske får ta med Mira till jobbet. Men hon ska ju sova vid den tiden så det blir lite trixigt..vi får se vad som händer..

Inga bilder från idag tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej söta du!! jag tycker du är jätte fin=) jag undrar vart du har köpt dina stövlar någonstans?? dom halv kängorna som du hade på dig under värsta bilförare? puss=)

2011-06-09 @ 01:20:13
Postat av: Mikaela

Hej! Tack så mycket :) Jag köpte dem från internet, Laredoute. Såg att de hade 20% på dem nu! Titta in på laredoute.se och sök på "Buffalo". Kram!

2011-06-09 @ 09:21:36
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0