Yes

Såå. Nu har jag fått nätet att fungera.

Tråkigt väder ute idag, skulle kanske spricka upp lite sedan. Får hoppas på detta. Vill hitta på något idag, innan vi ska till dagiset. Men vi får se.

Jag och Andreas spelade kinect igår så jag har så jäkla ont i min axel. Efter pingis och boxning. Och nästa vecka är det ju midsommar, mysigt!! Mira ska dansa runt midsommarstången. Hon är på bra humör idag i alla fall, och det är ju skönt. Hon gick in i en väggkant igår, så hon har en blå bula i pannan. Lillskit, kanske ska köpa en cphjälm till henne.

Usch jag tränade ju inte igår, bytte ut träningen mot en kebabpizza. Nyttigt va?! Nä men jag var så jäkla trött efter att Mira väckt mig varje timma på natten. Också kände jag för pizza och kebab. Beställer typ aldrig en kebabpizza annars. Men det var gott. :)

Idag hinner jag inte heller träna, och inte i morgon heller. Fredag kommer jag inte orka, inte helgen heller. Måndag jobbar jag på gymet, för jag har bytt torsdagar mot måndagar istället! Så nästa gång jag kan träna är tisdag. Längtar.

Ni ska få se massa bilder sedan, ikväll! Promise. Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0