Allmänt och SVB

Hej!

Precis tittat klart på "Sveriges värsta bilförare". Men jag är, som vanligt, nere i Åsa nu. Eftersom vi åker tidigt till Hudiksvall i morgon så var det lättast att sova över här då vi får skjuts till tåget av min far. Mira ligger och sover med mormor nu men jag ska snart in och hämta henne. Hinner inte skriva ett inlägg om programmet idag. Får se när jag gör detta.

Har även pratat med aftonbladet idag ang min syster. Och han i sin tur hade pratat med Fredrik Reinfeldt! Och Fredrik, som ni kanske har läst, lovar att evakuera alla svenskar ut ur Japan, men frågan är bara när.. Vi får se. Ger mig inte än på ett tag.

Jag kan ju iofs summera och skriva lite snabbt om programmet.

Första övningen som var att köra lastbil gick ju ganska bra. Inga större hinder eller svårigheter. Några tunnor kanske välte. Å de stackars pensionärerna som satt där bak. Tur att det inte blev några benbrott.

Sedan hade vi vägmärken.
Och vad fan var det där i början!? När det ser ut som jag typ onanerar hysteriskt!? Nää fyy. Jag låg på golvet och grät kan jag ju säga, ja alltså skratt-gråt. Det var ju jätte pinsamt men kul. Jag vet inte vad jag gjorde.
Men annars gick ju banan jätte bra! Långsamt som alltid bara. Kunde inte komma med så mycket råd här bara.

Och sist men inte minst, fyllekörning.
Ja, det är ju inte meningen att denna övningen ska gå bra! Det hade ju vart fruktansvärt märkligt. Och jag trodde ju verkligen inte på att man inte kunde gå rakt. Men det såg ni att man verkligen inte kunde. Illa mådde man med. Men det var en bra övning, att man fick testa på det. Och det gick som det gick.

MEN, vem blev bäst?! Jo VI! Äntligen. Har aldrig hänt. Han var så glad över sin radiostyrda bil. Och jag tyckte det var jätte kul så jag körde med den hela natten på hotellrummet, där vi har heltäckningsmatta och jag som fäller hår som en hund..... Ja mitt hår fastnade i bilens däck så den paja. HAHA. Oj.. nä det var inte bra. Vi tog med den till inspelningen och de försökte reparera den, och frågade va fan det var för hår som satt fast där.

Nästa avsnitt, som är det näst sista :( Blir nog ganska roligt :)

Jag kommer inte att ha min dator med mig upp till Hudik eftersom vi inte kommer ha något internet. Men jag bloggar från mobilen. LOVAR.

Ha det gott, sov gott!


Producenten till SVB och Mira :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ! Så bra!!;) Fia gjorde nästan sönder den...

2011-03-17 @ 21:45:37
Postat av: Caroline

Ha det så bra på resan! hörs och ser ifall vi kan ses nästa vecka någon gång, grattis till miras plats förretsen! kul att ha det är klappat och klart! puss

2011-03-17 @ 21:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0