ÅSA

Oj vad tiden har sprungit iväg. Andreas har vart helt förstörd på grund utav att hans dator pajat, för typ tredje gången denna veckan. Så vi bestämde oss för att åka ner till Åsa till mamma och pappa, för att pappa brukar fixa datorer.

Men problemet är ju att Andreas bil bara har två sittplatser. Och som tur är så har vi fått låna en bilbarnstol från Heléne och Daniel så Mira satt säkert i alla fall. Sedan sade jag till Andreas att han fick sitta där bak i "skrubben" och jag körde. Han tittade förvånat på mig och sade "Jaha, men ska inte jag få sitta säkert?". Tittade argt tillbaka och svarade med "Men vem tänker du mest på?! Dig själv eller Mira?". Då blev han tyst och satte sig där bak. Fanns ju ingen chans att jag sätter mig där bak..när han kör... Hoppas inte att du läser min blogg nu älskling.
Får väl säga att han faktiskt kör bättre nu!

Innan vi åkte hem till mina föräldrar stannade vi till på gatuköket i Åsa, haha, var tvugna att fetta till oss lite. Som om vi inte har gjort det denna helgen (!!). Men det var gott. Vi åt hemma i Åsa.

Mira  busade med Ninni, mormor och morfar och som vanligt så dissade hon mig fullständigt. Gör alltid det när vi är där. Nu är vi hemma, det tog en jädra tid. Så ikväll blir det till att titta på solsidan och..ja vad brukar komma mer..? Kanske någon film eller något.

I morgon ska vi på öppet hus på dagis med Mira och sen senare på kvällen ska jag ner till komvux för att träffa en lärare och se om jag skulle kunna klara av att läsa matte c.

Fan, skulle tränat idag. Men blev inte så. Får se om jag kanske hinner träna i morgon med. Hoppas.

¨
Min snart fyllda ett åring.


Kommentarer
Postat av: Nina

Underbar bild på en underbar liten Mira!

2011-03-13 @ 20:10:11
Postat av: Madeleine

Hej Mikaela! Jag bloggar också om mitt liv som mamma, har följt din blogg ett tag och tycker den är så mysig! Ni verkar vara en söt familj:) har också en liten fråga. Hur gammal var du när du födde lilla Mira? Kram på er

2011-03-13 @ 21:09:45
URL: http://madeleiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0