Barnvakt

Nu sitter jag och väntar på att Maria ska komma hit med lilla Julia så de kan passa Mira medans jag är borta och skriver prov. Eller en redovisning och ett prov. Hur ska detta gå.. Men det är det sista jag ska göra sedan är kursen avslutad! Men jag undrar om jag klarar den. Har ju bara läst lite själv hemma i princip. Och inte så mycket som jag borde.

Fredag idag! Men har inte "fredags känslan". Men det är väl för att inget händer denna helgen. Sedan händer det ju saker nästan varje helg. Kul att se fram emot mycket.

Får se vad vi hittar på idag, jag, Andreas och Mira. Kanske går ner till Mcdonalds och äter varsin mcfeast. Haha, nej! Usch. Äter inte Mcdonalds längre!! Eller har inte gjort det på ett bra tag och känner inte för det heller. Lika bra att hålla sig borta.

Nu ska jag lägga Mira och försöka plugga det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0