Bila

Nu har både jag och Mira fixat i ordning oss. Ska snart ta oss ner till bussen som tar oss till Åsa bvc. Tråkigt att det regnar bara..

Hoppas inte det regnar i morgon bara, avskyr att åka eller köra bil när det regnar. Kommer ju absolut inte våga åka med Andreas om det regnar. Då blir det jag som kör mest. Tycker det är så himla mysigt att bila upp, sitta och prata om störda saker, sjunga och bara fula sig. Sedan stanna till vid någon snuskig vägkrog och äta fet äcklig mat. Stanna till vid bensinstationer enbart för att köpa choklad och läsk. Ja, det är jätte mysigt. Haha.

Ska ta massa kort och kanske blir något videoinlägg också! Vi får se :)

Miras nya sätt att använda sin gåvagn. Och det var inte jag som satte dit henne.



Får se om jag hinner skriva ett inlägg innan FINALEN ikväll. Om inte hoppas jag att alla tittar och håller alla tummar på att vi inte blir sämst!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Mira i vagnen, så sött <3

åhh vad jag längtar tills ikväll :D

men jag hejar starkt på er ;)

2011-03-31 @ 18:56:05
Postat av: Mikaela

Tack :D

2011-03-31 @ 22:32:07
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0