blomkålspuré

Hej!

Det blev en tripp ner till Kungsbacka idag. Jag och farmor gick runt och titta lite i butiker, hittade en jätte söt topp! Efter det handlade jag lite mat hem då Christoffer skulle komma hem och äta med oss, sedan skulle han och Andreas sitta och diskutera lite saker.

Jag kom hem till ett bombnedslag så jag började städa i ordning överallt. Helt otroligt vad vi kvinnor kan göra, städa, mata, laga mat, tvätta. Men det blev klart i tid i alla fall. Andreas blev lite sen bara.

Det blev i alla fall fetaost fyllda nötfärsbiffar med blomkålspuré och sallad. Såå gott!! Och nyttigt!

Sedan drog jag ner och tränade lite, missade alla pass en körde eget idag. Känns skönt att ha tränat i alla fall!

Dålig update idag men som sagt har inte gjort så mycket..så det finns inte så mycket att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0