Dagis och avundsjuka

Har jag förresten sagt att Mira fått dagisplats på dagiset vi sökte in på? Är så glad för det. Vi var ju där på öppet hus förra måndagen och det kändes så bra! Lärarna, läget ja allt! Och de har mycket musik och dans på det dagiset. Så Mira börjar den 15:e augusti på smågrodorna :) Och jag börjar nog jobba den 1 augusti. Tar ledigt en vecka när hon ska skolas in. Men vi ska se om Andreas kan ta lite pappaledigt. Härligt. Känns som det mesta bara går framåt nu.

Har märkt att folk är avundsjuka för att vi är med i programmet "Sveriges värsta bilförare". HUR FAN KAN MAN VARA AVUNDSJUK FÖR DET?!?!?! Det är ju skit löjligt. Det är skillnad att vara med i ett program som handlar om allmänbildning eller någon talang. Men hallå, Sveriges värsta bilförare! Det är ett underhållningsprogram till hundra procent. Folk skrattar och hatar oss. Alltså det är ju ingen lottovinst precis. Fattar inte.
Jag tycker själv att det är pinsamt men roligt att vi är med. Det är alltid kul att titta på. Men skärp ER. Och detta är folk i våran närvaro! Ännu mer pinsamt. För dem.


Kommentarer
Postat av: Olivia

du och Andreas är helt klart mina favoriter i programmet! :D <3

Och en helt underbar bild på dig och Mira.

2011-03-22 @ 14:38:38
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Jag hoppas verkligen att ni inte åker ut ikväll när ni var så nära förra gången :D Förstå mig rätt, haha! Ni gör ju hela programmet :D

2011-03-24 @ 19:40:08
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0