Dop och släkt

Idag har vi haft fullt upp. Vaknade vid sju tiden av att Mira ville leka. Och vi gick upp och åt frukost. Vid halv 11 tiden kom Miras farfar och hämtade oss för att köra oss till dopet som började kl 11. Massa gott att äta var det där. Så lunchen bestod av kakor, bullar och tårta. Mira har fått massa presenter här uppe. Först fick hon från sin farfar, pengar och tallriksset. Sedan fick hon från Johan, Mira och Isak, jätte söta hello kitty kläder och solglasögon! :) och från farmor fick hon en docka, Miras första docka! Och sedan fick hon världens bästa bok från Caroline, farbror micke, Isac och Liam. En "pek och känn" bok. Just det hon fick även stickade strumpor,tröjor och pengar från gammel farmor :) har vart en trevlig dag med andra sidan släkten som man nästan aldrig träffar. Var så kul att få träffa alla nu. Nu ska Mira sova och jag hoppas på att china maten vi åt förut lättar på magen. För jag vill äta min jätte kebab som ligger i kylen. Den var så jävla god, den godaste jag ätit. Haha. Men vi får se.. Godnatt. I morgon åker vi hem vid 9 tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0