Fashion show; Mira

Härlig dag idag. Strålande sol och blå himmel. Men man ser att det blåser en del. Är så glad!! Har precis beställt en vagn, en sulky som ska med på resan. Blev inte riktigt som vi hade tänkt oss från början men det blev mycket bättre :D Ska visa sedan!

Nu tänkte jag faktiskt visa en liten fashion show. Lilla Mira som står modell för allt nytt hon fått de senaste två dagarna. Hon är inte jätte lätt att fotografera men det funkar:)

Tänk er pulserande musik, en vit lång catwalk, människor som sitter helspända.......

Först ut har vi den thailändska byxdressen! 

Mmm, bra pose där. Snyggt med alla leksaker i bakgrunden också. En tia!

Sen kör vi vidare med den thailändska strandklänningen.


Oj oj oj. Vilken gudinna! Och så kör hon på den kungliga posen, vinken! Eller är det en heil!??! Nej nej nej. Icke.
Men gud vad stor hon ser ut, haha. Blir en tia här med!

Suddig bild på badbyxorna.

Här har vi en bild på badbyxorna, lite stora är dem men de blir perfekta till Kreta i maj månad.

Baddräkt


Ojojoj. Också lite halvbra bilder här. Och baddräkten är lite stor den med.

"Den lilla svarta".

Den är även den för stor, men blir perfekt till våren/sommaren. Vilken pingla!!

Heldräkten.



Även denna för stor, men så himla söt!


Baksidan.

Sist men absolut inte minst.
 Ryggsäcken och foppatofflorna!



Hur sött är inte det här?! Herregud. Jag dör. Mira är redo att fara iväg till värmen.
Också får ni se hur fint vi har det under bordet när Mira härjar på morgnarna. Eller är det jag som härjar? Ja jag tycker att det är ganska kul att riva ner tidningar och muggar.

Jag visste att Lundmyr kläderna skulle vara för stora, beställde 12-16 månader. Men min lill skrutt har just nu kläder för 6-9 månader. Lill skit!! :)

Nu ska vi ut och gunga i det fina vädret.


Kommentarer
Postat av: Caroline

hmm jag saknar minsann lite bilderpå kläder som är prickiga och någon liten jeans klänning ;) allt bra? såg att ni haft det bra i huddik. ses snart igen? puss

2011-03-24 @ 15:26:21
Postat av: Pernilla

åh vad söta kläder ! Den strandklänningn tyckte jag var så himla fin. Men jätte söta kläder, och jätte söt MIra. :)

2011-03-24 @ 15:26:40
Postat av: Alexandra

oj herregud så sött!

2011-03-24 @ 15:58:07
Postat av: Mikaela

Caroline, jaa jag ska lägga upp det med :) Har bilder på datorn men har hållt lite på det så jag har något att skriva om. I morgon :)

Allt är bra annars, lite snorig bara. Jaa ses när du kan!! Säg bara till när. Har tråkigt här hemma jag och Mira.



Tack tack Pernilla och Alexandra :) Ibland får jag hindra mig själv från att äta upp Mira eller försöka ta mig in i hennes kläder. haha

2011-03-24 @ 17:15:30
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Mira

ÅH GUD vad sööööött !!! :-D

2011-03-24 @ 18:53:05
URL: http://mammamiras.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0