Fin morgon

God morgon. Strålande sol verkar blåsa lite grann bara. Härligt. Får som sagt se vad vi ska hitta på idag.

I morgon ska vi i alla fall till Lindome och hälsa på världens bästa Maria! Ska bli mysigt. Onsdag är inget planerat, kanske skulle träffa farmor då. Och torsdag ska Mira till bvc, fredag blir det Stockholm!

Åå jag måste ta upp en sak om Sveriges värsta sedan. Gör det i ett annat inlägg lite senare.

Hmm...finns inte så mycket mer att skriva. Bara en vecka kvar till min syster kommer hem från Japan! Längtar. Ytterligare ett skalv har skakat Tokyo idag eller i natt. Usch, varför vill man bo där?! Jag som är livrädd för lite åska. Eller livrädd är jag inte. Lite obehagligt bara.

Nepp, nu ska jag dricka min kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0