FINALEN

Ja, nu har sista avsnittet visats, sista "Sveriges värsta bilförare". Fasen vad tråkigt. Inga mer torsdagskvällar klockan 20.00. Vad ska man nu göra? Nej då, det finns värre saker i livet. Får väl skriva mer på bloggen, lägga upp lite sjuka klipp som ni kan titta på :) Något hittar vi på. Vi kan samlas allihopa på avenyn och dricka te och åka spårvagn?

Nej nu ska vi summera denna finalen.

Första övningen handlade om avsökning.



Gud vad vi skrattade här hemma. Det var ju helt underbart. Andreas lilla dockteater och sparken från mig. Sedan gick väl själva övningen sådär. Andreas verkade ju lite efterbliven. Men man såg inte mycket i de där glasögonstrutarna. En rolig övning, men lite onödig kändes det som. Inte varje dag man har på sig sånna strutar!





Men det var kul att se denna övningen.


Nästa övning var ju en repetition av allt vi har gjort under vår tid i Sveriges värsta. Och det gick ju jätte bra! Eller? Jo jag tyckte det gick bra. Omöjigt att kunna allt felfritt. Men han har ju lärt sig, det märkte man! Och denna gången var vattenstrålarna rätt inriktade, mot ansiktet. Kallt kallt.





Andreas dansmoves var ju helt underbara!!

Sist! En riktig uppkörning. Och samma sak här. Skulle jag bara sitta tyst som en liten hund i baksätet? Jag kände att jag är ju ändå co-driver så jag måste ju göra något.






Min fråga..svaret var Ja.


Min andra fråga..


Mitt vanliga JAG.

Jaa, nu ska jag tala om för er mina vänner... De klippte bort en hel del. Valde att ta med när jag påpekade och klagade istället ;) Men. De värsta var ju att de klippte bort när Andreas KÖRDE på en fotgängare!!! Jaa, det är sant. Eller, körde på och körde på.

Han körde förbi ett övergångställe som var i en uppförsbacke med dålig sikt åt både vänster och höger, det var alltså en korsning. Så när vi stod och väntade på att det skulle bli fritt fram, skulle Andreas möta med gasen och köra iväg. Men han rullade ganska mycket bakåt istället och tittae givetvis inte i backspegeln. Jag hörde ett duns bara. Och en stackars kvinna hade flugit in i bakrutan, haha. Men det var ju inget allvaligt alltså. Hände ingenting. Hon fortsatte gå vidare bara. Men jag blev ju rasande.. Men visst var det tråkigt att de klippte bort det?! Sur jag blir.

STUDION





Men vi blev INTE Sveriges värsta bilförare!! Vi kom fyra! Och van ett splitternytt XBOX KINECT. Och några spel till. Kommer väl komma hem till oss i nästa vecka :)






GRATTIS FIA. Jag visste att du skulle ta hem detta. Sade det till dig redan efter några veckor. Vi satsade till och med pengar på finaldagen, några från teamet och deltagarna på vem som skulle bli värst. Jag var så säker på att det var Fia så självklart satsade vi på henne.






Tack alla söta som följt oss och som skickat mejl, kommenterat och skrattat åt oss under dessa tio veckor! Men fortsätt följ min blogg :) Puss och kram!


Tack för oss!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

shit vilken härlig säsong :D

de va synd att dom klippte bort det där med ''krocken'', det hade varit kul att se ^^ Grattis till fjärdeplatsen :D

kände på mig att de skulle stå mellan Gabbe och Fia :) de kommer verkligen vara tomt på torsdagarna, men man får fylla tomrummet med din blogg :D<3

2011-03-31 @ 22:33:50
Postat av: Caroline

Hahahaha jag skrattade ihjäl mig när ni satt med glasögonen på och andreas bonkade till dig med sina glasögon och du blev så irriterad att du typ slapade honom i fejjan! hahahaha såååå jävla roligt! helt fantasriskt =)

2011-04-01 @ 06:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0