Fint väder

Blir så irriterad när man skriver inlägg som sedan raderas. Eller min dator stängde av sig.
Idag är det i alla fall jätte härligt väder ute. Ska vara fint hela veckan. Sol och 7 grader! Sedan åker vi ju upp till Hudiksvall på fredag till söndag och där ska det tydligen vara pissväder. Men vi får se.

Är så orolig för min syster som befinner sig i Japan just nu. Hon har en biljett hem den 4:e april men vill att hon ska komma hem NU! Usch...

Mira sover ju i våran säng nu, har alltid gjort nästan. Men nu går det verkligen inte att få henne att sova i sin säng. Och har hört att man ska låta dem sova hoss oss så de känner sig trygga och säkra. Men i alla fall, hon brukar sova på min sida så jag ligger i mitten. Och natten till måndag vaknade jag upp mitt i natten och märkte att Mira inte låg bredvid mig. Jag satte mig upp och såg att hon rullat över mig och tagit sig ner mellan Andreas ben. Som en liten hund! Lyfte snabbt tillbaka henne. Men gud vad hemskt om Andreas hade vänt på sig eller gjort något med benen när hon låg där. Läskigt. Eller också så kröp hon i sömnen?
Men i natt låg hon på sin plats som vanligt.

Får se vad vi ska hitta på idag, måste ju ut i det fina vädret i alla fall! Kanske en tripp till Åsa? Får se.


Kommentarer
Postat av: annika

vad är det för märke på din skinnjacka? :) fin blogg!

2011-03-15 @ 13:09:26
Postat av: michaela med bebis

ja visst blir man helt otroligt lycklig av det fina vädret! men nu är det ju faktiskt snart april ( ja men nääästan) så det börjar bli dags tycker jag ;)



min lille kille är åtta veckor, idag faktiskt!

2011-03-15 @ 17:07:39
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Mikaela

Annika: Ooo..det vet jag inte. Köpte den för några år sedan på andreassons i Göteborg. Dyr var den! Den ligger nerpackad någonstans nu men ska snart fram :) Vet inte vart den ligger därför kan jag inte titta märket nu. Ska leta efter den i veckan :) Tack!

2011-03-15 @ 20:47:08
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0