Frillesås Frillesås Frillesås..

Precis hemkommen från Åsa. Åkte ner dit för att hämta mitt paket i Frillesås. Fick ångest när jag var inne på coop i Frillesås. Fick panik. Blev så jävla arg. Samtidigt var det lite mysigt. haha. Men vi trivdes aldrig så bra i Frillesås, det var så hastigt allting. Helt plötsligt fick vi flytta in i min farmors lägenhet, men alla hennes saker. Var lite jobbigt att inte ha sina egna saker och inte kunna möblera om som man ville. Alltid vara extra försiktig med allt osv. Sedan ligger Frillesås så långt ifrån allt. Tog 40 minuter in till Kungsbacka med buss.

Men på något sätt var det också mysigt. De sena sommarkvälls promenaderna som vi gjorde. Och att vi bodde där under hela graviditeten och när Mira kom. Så det väcker positiva minnen med. Men tillbaka till coop. Jag kan bli så irriterad när man står i en kö, en lång kö. Jag hade EN barnmatsburk som jag skulle köpa. Sedan öppnar de en annan kassa och jag är nummer två i kön, alltså är det JAG som ska gå till den andra kassan, eftersom jag är på tur! Och tanten framför mig har en miljon varor. Men då säger kassörskan att tanten bakom mig ska komma och betala sina varor. Och jag kan bli så jävla arg på sånt.
Men det kan vara för att jag själv jobbar i butik, och tänker mycket på det. Brukar alltid säga att personen som står tvåa i andra kön ska komma först om jag öppnar en ny kassa. Så där sjönk Frillesås för mig ännu en gång.

Jag är så trött så jag tror jag dör. På riktigt. Måste ta en dusch. Sedan ska jag lägga upp lite bilder på alla söta saker som jag fick hem idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0