GODA NYHETER

Andreas har fått ledigt!!! JAAAAAY. Gud vad kul. Så nu är resan hundra procentig. Underbart. Miras och Andreas första semester. Fan vad kul det ska bli. Är glad nu.

Har precis ätit mat. Vi hade massa kyckling filéer som jag stekte i ugnen och hackade sedan ner i små bitar. Idag gjorde jag flygande jacob, i morgon blir det kyckling och broccoli paj också ska jag göra en kyckling och bacon macka till Andreas sedan som han ska ha med till jobbet. Gott gott.

Mira är på lite dåligt humör just nu. Vill inte äta  och har dragit av sig sina byxor. Men nu sitter hon lugnt i pappas knä och tittar på tv. Hon har stått upp jätte mycket idag. Fast hon ställer sig inte själv utan vi får ställa henne upp och sedan står hon, jätte söt. Ett problem bara. Hon böjer inte på knäna nu när hon ramlar framåt. Ja ni kan ju tänka er själva vad som händer då. Hon står raklång och välter framår. Men hon säger ingenting. Bara kryper vidare. Men det är ju inte bra, tänk om hon har något i munnen eller om armarna går av.. nej usch. Hon böjde på benen i början men jag tror hon har blivit van vid att jag står beredd framför henne så hon slänger sig i min famn.
Hon lär sig snart.

Maria Hansson. Klarar du av att passa Mira på fredag? Kan du göra det? Kan jag lita på att ni inte snor med er all mat i mitt kylskåp? Kan jag lita på att Julia inte sätter sig på Mira som hon gjort innan? Skoja. Nej men blir det något? Kanske blir mycket jobb med två små rumpnissar som springer runt? Hör av dig, har min kära farmor annars. Tror jag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0