Godis

Härligt att det är så ljust ute nu på kvällen! Kommer gå så fort till sommaren, underbart. Gud vad godissugen jag är. Helt galet. Andreas skulle ringa sedan när han var på väg hem. Men försöker övertala min hjärna att inte säga åt honom att köpa godis. Vi får se hur det går..

Mira har badat och precis fått välling. Nu ligger hon i sin säng och verkar trött. Men kommer förmodligen inte somna där...och om hon gör det vaknar hon snart och skriker.

Ska titta på "amazing race" nu. Sedan blir det nog "Stockholm-Båstad" eller "pensionärsjävlar". Måste ju titta på pensionärsjävlar idag i och för sig. Några på jobbet är tydligen med :) Kul.


I morgon då? Vad ska man hitta på då? Ingenting planerat faktiskt. Beror på vädret. Får se, får se. Och Andreas har ju teater i morgon med så det blir ingen träning för mig då heller :( Tisdag ska jag träna i alla fall!

Go'kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0