Gomorrron gomorrron

Tjohej.

Sitter och dricker (somvanligt) mitt te. Men har bytt ut min tråkiga ört te nu. haha.
Idag ska min skrutta på ett års kontroll. Mätning, vägning och spruta!! Stackarn. Usch, avskyr när hon får sprutor. Klarar inte av att hålla henne eller se det. Har alltid haft med mig någon som har hållt henne. Men nu är det ingen som kan följa med :( Men vi får se om någon sköterska kan hjälpa till, det är nog inga problem.

Andreas kom hem igår och berättade att han skulle besikta bilen idag och att bilen tydligen läckte diesel. Ett tag trodde vi att det skulle bli körförbud på bilen men lugnade ner oss efter att ha pratat med min pappa. Min pappa kan ju allt. Han är superman. Hade det blivit körförbud hade vi inte kunnat åka upp till Stockholm. Men det blev det inte!! Så det kändes skönt.

Börjar dock få lite oroliga känslor i magen. Innan har det bara vart partyfjärilar i magen. haha. Men idag slog det mig att jag åker ifrån mitt lilla hjärta!! Och får inte se henne förens på söndag, kanske måndag. :( Men jag vet ju om att hon trivs och har det bra hemma hos mormor och morfar, och det är ju huvudsaken.

Sedan ska jag ju jobba ikväll med! 18.30-20.00. Så jag får skynda mig hem till FINALEN! Det missar ni inte va?! :)

Hörs sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0