GOTT

Sitter och äter naturgodis. Gud vad nyttig jag är. Väljer bara det som är choklad i, HAHA. Lika onyttigt som vanligt godis. Åt bullar til frukost med. Nyttig idag.

Förresten! Jag har fåt "jobb"! Jag ska stå i receptionen på ett gym här vid oss. Bara torsdagskvällar. Kommer inte att få betalt men får gratis medlemsskap! KANON. Fan vad bra. Får träna på gymet och boka hur många pass jag vill!!! Och det är så nära och en annan bra sak är att det bara är för kvinnor! Skit bra.

Var i kungsmässan idag och fikade med Frippan och träffade några kära på jobbet. Alltid lika kul! Sedan köpte jag världens sötaste kläder till Mira. Ska ta kort och visa er snart.

Vad ska ni göra nu? Vi ska titta på tv :) Sveriges bästa bilförare, typ.

Hörs sen efter programmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0