Hemma

Jaa vi är redan hemma och har till och med hunnit äta middag. Andreas var snäll och hämtade oss nere i Åsa efter bvc besöket.

Bvc, gick jätte bra. Det var två läkare och en sköterska där. Och de första de sade när jag och Mira kom in i undersökningsrummet och satte oss ner var, "vi måste tacka er för alla skratt och underbar underhållning på torsdagar". Haha, de frågade massor och tyckte att vi var jätte roliga. Kul att höra!

Annars vägde Mira 8090 gram och var 74 cm lång. Fortfarande pytteliten :) Men de tyckte att hon var helt perfekt. Sedan när hon skulle få sina två sprutor i låren klarade jag inte av att hålla henne så den ena läkaren höll henne. Men det gillade Mira inte, hon gallskrek innan de ens hade tagit sprutorna. Så ni kan ju tänka er hur det blev när hon väl fick sprutorna. Herregud vad hon skrek lillan. Hon skrek så högt så det gjorde ont i öronen. Men det gick snart över när jag fick tröstat henne. Hon var duktig :)

Så allt var bara positivt. Skönt att höra.


Här har vi henne just nu faktiskt. Äter majskrok, som vanligt.


Snart ska jag jobba. Eller ja, om drygt en timma. Ska lägga upp ett videoklipp innan jag åker, hur Andreas förbereder sig inför finalen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du och Andreas är super roliga och härliga! Har skrattat varje Torsdag nu ;)

2011-03-31 @ 20:28:15
URL: http://linabullar.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad kul det var.!!

Bra pris! JAAAAAGGG VIILLL SPEEELA KINECCCTTT!!!! ASSSKUUUUL!!! NÄR KAN JAG KOMMA? Jag vill dansa lady gaga, åka flotte och sparka bollar. Så himla kul.

2011-03-31 @ 22:10:29
Postat av: Mikaela

Jaaa det är bara att komma!!! komsi komsi vi ska åka flotte till Gambia!

2011-03-31 @ 22:31:10
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0