Huvudvärk

Vaknade upp med huvudvärk. Fryser med. Och har ont i halsen. Tråkigt. Jag måste plugga men jag orkar verkligen inte. Jag kan plugga en dag innan, det är jag bra på.

Det är så mycket som kommer hända nu under våren. För det är ju vår nu!! 1 mars. Underbart.
Mira fyller 1 år om två veckor. Så himla S-J-U-K-T. Det är inte sant.. Fattar det inte.
Vi ska ha kalas för henne den 12:e mars.

Sedan helgen efter åker vi upp till Hudiksvall på dop.

Två veckor efter det kanske vi åker upp till Stockholm en snabbis.

Slutet på April, Stockholm-Uppsala.

Och i Maj, KRETA.

Jädrar vad vi ska fara. Men det är kul.

Åååå vill äta upp alla mina kärleksmums som ligger i frysen. Jag dör. Men jag får inte. Nu är det allvar. Har inte långt kvar. Heja mig. Hittar inte mitt usb minne så jag kan inte lägga in nya bilder. Men det kommer fram snart.


Har jag visat denna? Trött bebis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0