Idag och gårdagen

Helt slut idag. Mira vaknade hela tiden i natt och var jätte ledsen. Varför vet jag inte. Men steg upp vid sju tiden som vanligt och åt frukost.
Så underbart väder har det vart! Så jag och Mira bestämmde oss för att åka ner till Åsa en sväng. Andreas skulle ju ändå åka iväg på teater sedan. Så vi var i Åsa vid tio tiden. Och mötte upp mamma och Ninni på vägen hem till huset.

Bakade kanelbullar, goda kanelbullar. Men...


Vet inte om de blev så fina...? Detta ser ju ut som något helt annat... Åt dessutom 5-6 stycken.

Men det var mysigt, busade och pratade.

Så söt bild! Den är inte från idag dock.

Inte heller från idag.


Jag och Mira.

Nu är vi hemma och jag är så j-vla slut i hela kroppen. Skulle kunna somna på en sekund nu. Mira var också trött så hon sover en snabbis nu.

Nu lägger jag upp lite bilder från gårdagen!


Väl framme i Göteborg så var vi ju tvugna att stanna till och lyssna på denna skönsång..


Vi handlade leksaker till Mira.


Pappa och Mira pussades.


Promenerade mot Universeum, såg då att det nya "frittfall" eller "atmosfear" som den heter testades. FY F-N, hade aldrig vågat åka den. ALDRIG. Inte ens om jag fick en miljon. Jag skojar inte.




Mira i cafét på universeum. Söt friss va?


Å det var så spännande och roligt att se fiskarna och hajarna! Det tyckte Mira med.. haha



Fick inga jätte bra bilder. Fast jag tog bara 2.


Inne i regnskogen, det ÄNDA kortet jag tog. Men det var så jädra varmt där inne. Fågeln och sedan är det en liten apa som sitter i busken bakom fågelns näbb. Ser ni? :)




På väg hem, tänkte grimasera men så kul blev det inte? Vad gör jag? Ingenting.


Miras nya skor som hon fick i förskott.


Har massa mer bilder, men det får vänta till andra inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

åh va mysigt! älskar att se lite glimtar från huset i åsa, samma soffbord och matta ååååh vad jag längtar tillbaka till då man var liten =)

är det förresten något särskilt mira önskar sig eller något man absolut inte ska köpa? min telefon är super seg och jag kan knappt smsa längre... så jag skriver lite här, hoppas det är lugnt! du kan ju smsa svaren om du inte vill att hela världen ska se =) puss

2011-03-06 @ 18:24:21
Postat av: Linna

Härliga bilder ;)

tkr eran dotter e så himla sött <3

2011-03-06 @ 19:31:20
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Fina bilder :)



sv: Tack för ditt svar :D! Ja, mitt hår är också superslitet eftersom jag fönar och plattar det varje dag, haha.. Det är verkligen förstört. Men ditt ser inte alls slitet ut :D jättetjockt och glansigt!

2011-03-06 @ 20:31:32
URL: http://flavoured.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Caroline: Eller hur, sommar i Åsa! Jag skriver en önskelista från Mira till dig :)



Tack Linna!

2011-03-07 @ 08:29:33
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0