Idag

Fasen vad skönt det var att träna! Mycket skönare att köra pass än att köra på egen hand. Var lite nervös i början men det gick ju jätte bra. Trodde att jag skulle dö ett tag under indoor walking bara, men det gjorde jag ju inte! Svettet rann och jag såg ut som en tomat, underbart. Det var länge sedan. Ska försöka boka in pass på onsdag med. I morgon behöver nog kroppen vila lite.

Här är lite bilder från idag.


Strålande solsken på balkongen.


Solar, censurera tuttarna! Mira leker med min grötiga mage. Men nu ska det trimmas!!


Min lunch, underbart!!

Jag gick alltså ner till Kungsbacka och köpte sushi och sedan gick jag hem igen. Det är en liten bit ner så jag har fått massa träning idag, heja mig. Kan jag unna mig en glass då tro? haha. Andreas köpte hem glass igår för jag var sugen på det. Men jag tappade suget sedan på kvällen och ville inte ha glass, väldigt märkligt, väldig olikt mig. Men nu kanske den kan slinka ner. Men det känns ju f-n inte bra att ha varit så duktig hela dagen och nu ligga och smaska i mig en glass.... jaja vi får se..




Kommentarer
Postat av: Mira

Kallar du den där magen grötig? Då skulle du se min hahaha :-P Jag skulle göra vad som helst för en mage som din just nu!! Du är ju jättefin! (Men jag förstår dig samtidigt, för det där är så relativt, och man jämför ju med sig själv och hur man sett ut förut liksom).

Förresten brukar Isac kalla min mage för deg. haha

2011-03-29 @ 15:06:16
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Jaa jag kallar den för grötig, funkar när man ligger ner men sen när man sätter sig..... hahaha. Tack, du är alltid så snäll, FÖR snäll. Haha, ja det kommer nog Mira kalla min med för sen när hon blir lite äldre..

2011-03-29 @ 15:46:23
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0