Internationella dagen för feta kvinnor.

Hej.

Kom hem vid 18:30 idag efter en heldag i Götet. Först var vi hemma hos Sabine som bjöd på fika och jätte god lunch. Mira skulle på allt idag och lyckades doppa fingrarna i stearin, men hon sade ingenting.
Fick världens bästa shampoo, balsam och två olika inpackningar från henne!!! UNDERBART. Tack tack tack!

Men efter lunch så promenerade vi ut i det fina vädret och tittade runt i butiker. Tittade mest på kläder till Mira och hittade världens sötaste byxor och toppar. Men jag väntade med att köpa detta tills jag bestämt mig, vad hon ska ha på sig på dopet och så. Köpte en piké klänning i alla fall som var söt och ett par skit fula chinos till mig själv, haha. Efter det blev klockan strax över 15, och Sabine skulle hem och jag skulle möta upp John för fika.

Mötte upp John och vi satte oss uppe på fiket i Arkaden, finns så mycket plats där med tanke på barnvagnen och allt. MEN. Tydligen vill de inte ha barn där. För man fick inte ställa barnvagnen vid bordet, på grund av brandrisk, vilket är skit snack. Det är hur stort och öppet som helst och jag har jobbat i butiken bredvid innan och då var det alltid fullt med barnvagnar. Men nu är det nya ägare och de vill nog inte ha barn där. För när jag frågade om barnstol hade de inte det heller. Men man fick ha barnvagnen om man satt vid fåtöljerna vid sidan av cafét som var upptagna för tillfället. Men som tur var blev de lediga efter en liten stund.

Efter ett tag kom Caroline förbi och joinade oss. Alltid lika wild and crazy. Skönt att ha något som livar upp!! Haha. Efter fikat så gick John hem och jag och Caroline började titta lite i butiker. Sedan bestämde vi oss för att köpa varsin donut och trycka i oss på stationen. HAHA. Gott. Det är ju trots allt, Internationella dagen för feta kvinnor. Typ. Gott var det i alla fall. Sedan tog jag och Mira tåget hem, och var hemma vid 18:30 som sagt.

Haft en trevlig dag med underbara människor, Tusen tack!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0