Kväll

Har hunnit med en del denna kväll. Först satte vi upp en lampa i Miras rum, som var skit svår att få upp, men JAG lyckades tillslut. Sedan hann vi bara städa lite, för Mira var helt galen. Kunde inte ens sätta ner henne en sekund utan att hon gallskrek. Man kan knappt gå in i sovrummet utan att hon skriker. Och det är bara mig hon ska till. Men vi lade henne i vagnen och Andreas fick köra fram och tillbaka tills hon slutade skrika, fick hon syn på mig började hon igen.

Men jag han i alla fall göra smörgåstårtan, så fin! Vet inte hur den smakar bara, haha. Ska ta kort och visa i morgon innan vi dödar den. Och en tårtbotten har jag gjort.
Lagade även middag, men det var tidigare. Och jag hann uträtta mina ärenden i Kungsbacka förut också. Lånade Andreas bil och körde ner. Sedan märkte jag att jag inte hade en enda krona på mig, vilket jag behövde för parkering. Hittade en tjuga i fickan. Så jag gick in i en butik och frågade om jag kunde få växla. Men NEJ. Det fick man inte. Gick till nästa butik, NEJ där med. Helt stört. Jag behövde EN krona. Men det är klart att det blir mer växel för dem. Men den tredje butiken gick det bra för i alla fall. Tur det. Annars hade jag sprängt mig själv.

Mycket att göra i morgon, måste städa städa städa. Och baka baka baka. Phuuu. Får se om jag hinner, men det gör jag. Det vet jag. Hinner alltid. Även om jag vaknar en timme innan alla ska komma. Jag är superwoman.

Godnatt


En gammal bild på mig när jag var GRAVID. Saknar det lite, märkligt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0