Kvällsinlägg

Vart helt jäkla slut förut. Somnade vid ett med Mira och vaknade av att Andreas klampade in med massa matkassar. Trodde att det var mitt i natten när jag vakna och det första jag skrek var "Andreas kan du ta Mira". Jag var helt slut. Klockan var 15 när han kom hem. Och jag som skulle gått på zumban :( Ja, jag skulle faktiskt! Hade inte bokat men hade bestämt mig för det.

Tog ett bad istället och fick i mig lite mat, som ni såg på det förra inlägget. Nu har vi precis kommit hem från en promenad. Vi var nere på coop och köpte lite godis, haha. Men jag var faktiskt inte sugen på något så det blev bara en liten choklad bit.

Vi ska nog ta och titta på film ikväll. Hämnden. Är så fest sugen!! Men det får vänta tills nästa vecka!

Dricker påskmust nu.


Min gofeta hund som bor i Åsa. Åå vill bara squeeza henne!


Kommentarer
Postat av: Micke

När man trodde mAn sett allt sött såsom dig o barnet så kommer en skitsöt hund med, du har verkligen allt man behöver :)

2011-03-25 @ 22:00:18
Postat av: Mikaela

haha, ja jag är ganska nöjd :)

2011-03-26 @ 08:17:19
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0