Måndag morgon

Ingen snö ute, inte en enda fläck faktiskt. Men idag är det molnigt, ska vara plus ute i alla fall. Förkylningen börjar bli bättre. Skönt.

Känns lite tråkigt idag faktiskt. Efter en mysig helg så är man tillbaka på hemmaplan och gör ingenting. Jag vill alltid hitta på något, ha kul, leva, må bra :) Men det är mycket att se fram emot nu.
Vi åker nog upp till Stockholm om två veckor :) Sedan åker vi kanske upp till Uppsala/Stockholm under valborg och sedan i mitten på maj åker vi ju till KRETA.

F-n vad jag längtar. Ska bli så skönt att få komma bort.

Fick för mig att det spökade i lägenheten som vi bodde i nu i helgen. Varför vet jag inte. Men jag vågade verkligen inte gå utanför sovrummet utan att Andreas gick först. Löjligt. Men min hjärna håller på och skrämma mig hela tiden.

Skrämmde Andreas här om dagen så jag blev rädd själv. Han satt inne vid sin dator (ja i min garderob), med öppen dörr och släckt. Det är ju precis vid sovrummet, så han ser mig när jag ligger i sängen och tittar på tv på kvällarna om han har öppen dörr. Och jag som har så mörkt hår och (börjat få lite långt i alla fall), vände fram håret framför ansiktet och kröp ner från sängen som en stel äcklig skräckfilmsjapan. Andreas vände sig om och fick syn på mig. PANIKEN I HANS ÖGON. Haha. Man såg hur rädd han blev, hur stel han blev. Men kom på ganska fort att det var jag. Men när jag stod i den här märkliga ställningen blev jag livrädd själv. Tyckte att det var så äckligt och började tänka hur fan det såg ut. Usch. Det är så vi håller på på kvällarna.

Vi är ganska barnsliga ibland. Men det är kul. Vi är märkliga vi.



Kommentarer
Postat av: Maria

Skräckfilmsjapan ??!!?? Adamsäpple?!!? Ni är ju helsköna alla 3!! hahha ha

2011-03-21 @ 12:19:43
Postat av: Mikaela

Haha. Ja du vet väll att jag alltid vart lite märklig. :D

2011-03-21 @ 14:40:20
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0