Miras födelsedag

Idag fyller Mira ett år! Helt otroligt. Men underbart. Vädret var dock inte detsamma som det var för ett år sedan. Strålande solsken, årets första riktiga vårdag var det då.

Gud vad man saknar den dagen. Det låter jätte märkligt att säga att man saknar förlossningen och allt, men det är en speciell känsla, så häftigt och fantasktiskt.

Tänkte skriva om förlossningen sedan. Ja inte detaljerat, men förlossningsberättelse.

Men nu ska jag busa med min ettåring. Det är hennes dag idag, och min känns det som också :)

Älskar dig mitt hjärta. Grattis på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: michaela med bebis

vilken fantastiskt söt flicka du har! grattis på hennes dag =)

2011-03-14 @ 10:38:56
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0