Misslyckande.

Pratade med min syster i morse och hon vill bara komma hem. Många som flyr från landet nu.
Jag har ringt KLM två gånger, andra gången fick jag ett alternativ, 69000 kr för en flygbiljett. Och då fick hon kasta sin som hon har hem den 4:e april. Helt jävla sinnessjukt. Blir så jävla förbannad.

Hade hon haft avresedatum fyra dagar innan hade det inte vart några problem. Men herregud.

Blir så irriterad att Frankrike, Finland, Thailand och många många fler länder flyger ner massa plan för att hämta hem sina medborgare. Men inte Sverige! Nej nej. Vi väntar på att det händer något riktigt allvarligt. CP SVERIGE. Det har redan hänt tillräckligt på EN vecka, vad fan kan hända på tre veckor då?!

Jag är så arg nu, och längtar tills jag ska ringa dem i morgon.

Idag har i alla fall Caroline vart här en lite sväng. Åt middag och busade med Mira. Lägger upp bilder sedan. Sitter typ på mitt usb minne och orkar inte resa på mig, haha. LAT. Men Mira var på grinhumör idag också. Inte kul. Men det är förmodligen hennes tänder och att hon blivit snorig nu. Hoppas det går över tills på fredag bara. Då åker vi till Hudiksvall.

Ska ta ett bad snart, skööönt. I morgon är det första "jobb" dagen på gymet. Trevligt. Skulle vilja träna med men hinner nog inte det i morgon. Idag ska jag inte träna, kroppen måste återhämta sig.



Mira och moster i sommras.


Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: Haha, jag förstår det :D:D

2011-03-17 @ 10:44:12
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0