Mmmm

Nu ligger jag i sängen och skrattar åt min lilla Mira som vägrar att sova. Jag har satt ner henne i hennes säng med en massa leksaker medan jag och Andreas ligger och tittar på tv här i sovrummet bredvid hennes säng. Ska testa detta och se ifall hon somnar själv till slut. Hon har ju skrikit ihjäl sig de senaste dagarna när jag försökt få henne att sova i sin egna säng. Men då har jag bara lagt ner henne och försökt få henne att somna, men det har inte funkat! Slutat med våran säng ändå. Men nu börjar hon lägga sig ner och gosa med sina leksaker. Så hoppas!

Idag var vi ju i Lindome och hälsade på Heléne och Linus. Var hemma hos dem vid 13 tiden och fick lunch serverat! Så gott!! Mira sov dock, somnade på vägen dit och sov minst en och en halv timme. Vi hann prata massa skit, och prata massa inte skit och fikade med kladdkaka och grädde, mmmmM!! Sedan vaknade lill skruttan och vi busade massor med Linusen. Efter några timmar hämtade morfar upp oss, alltså min pappa. Tack vare Heléne så kunde vi åka med morfar! Vi fick låna deras bilbarnstol! Så skönt att ha en extra hemma ifall man ska åka någonstans! Annars har vi våran inkopplad i mammas bil. Tusen tack Heléne. Och Linus så klart! Och Daniel!





bus bus bus bus!

Kommentarer
Postat av: Helene

Tack än en gång för en dunder mysig dag! Får vi göra om snart. Mina fina vita tulpaner står fint på köksbänken :D Tack!

Kraam

2011-03-08 @ 21:48:10
URL: http://linusmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0