Onsdag

Heeej. Vaknade när Andreas gick upp eftersom han drog av hela handtaget till sovrumsdörren när han skulle stänga den. Men jag tvingade kvar Mira i sängen till sju. Fast vi sov inte.

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på. Alltid kul att gå ner på stan och titta i butiker men då gör jag bara av med pengar som jag inte har just nu. Men något får vi hitta på. Måste ju hämta mitt paket nere i Frillesås idag i alla fall!

Är uttråkad och vill ha kul. Var länge sedan någon kom hem och fikade med mig nu!! Komsi komsi gott folk. Men vi är ju fortfarande lite förkylda och alla andra verkar också vara sjuka.

Tog en perfekt bild på Mira i vagnen igår. Lite suddig blev den dock..


Sötnöt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0