Otur..

Fan vilken otur. Pratade precis med KLM och bad dem göra allt och undantag om min syster fick boka om sin biljett som är obokningsbar. Men de bokar bara om om man har biljett till den 31:e mars. Och hon har 4:e april! Fan vad arg jag blir. Fanns inget de kunde göra. Men ska ringa igen senare. Han sa även att det kan ändras snart så de som har biljetter i april också får boka om. Men vill att hon ska hem NU. Ännu en jordbävning har inträffat i natt i Japan. När kommer "the big one" som Japan väntat på?! Det är läskigt..

Idag är det strålande solsken igen. Skönt. Caroline ska komma förbi sedan och umgås lite. Alltid trevligt. Gud vad skönt det var att sova i natt. Man känner sig så utvilad efter ett träningspass. Längtar tills jag tränar nästa gång. Vet bara inte när jag kan. Ska ju jobba där på torsdag och sedan vill jag ju skynda mig hem och se på svb :)

Såg att det pluppat ut tre tänder i Miras överkäke. Säger man så? Inte konstigt att hon är grinig lillan.

Ååå i natt drömmde jag att Andreas var otrogen. Det var så jävla hemskt. Jag är skitsur nu. Alltså sur på honom. Haha. Nej men det är sant. Var så ledsen när jag vaknade och var jätte arg på honom. Känslorna är kvar på något sätt. Men han är ju inte hemma så han känner ju inte av att jag är arg. Tur det. Kanske ska ringa och skälla ut honom? Nää. Det är min hjärna som går på overload bara. Men det var riktigt verkligt. Men jag ska inte säga vem han var otrogen med. Ännu värre!

Nu ringde min syster!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Chanette från mig!!!!

2011-03-16 @ 19:14:17
Postat av: Caroline

oj det var alltså jag som skrev meddelandet innan... glömde skriva det =)

2011-03-16 @ 19:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0