Panik

Jisses. Vaknade vid 7 tiden och gick upp. Sedan skulle jag lägga Mira som jag alltid gör på förmiddagen vid 9 tiden. Men idag bestämde jag mig för att lägga mig brevid henne. Och vi vaknade nu!! Herregud. Får nästan panik. Avskyr att sova bort dagar, men det var ganska skönt. Trodde först att klockan var 13 men det var den ju inte.

Nu är det lunch som står på schemat i alla fall. Efter det ska vi nog ge oss ut i det fina vädret. Är ju så himla varmt!! Om man jämför med hur det vart alltså.

Var inne och tittade på skatteverket med min e-legitimation om jag skulle betala eller få tillbaka på skatten och jag får tillbaka!! Mer än jag väntat också. Då blev jag glad. Men jag drar alltid av exra skatt varje månad, nu har jag dragit 300 varje månad. För två år sedan åkte jag på och fick betala 5000 för att det vart något som jag inte lagt märke till, och det vill jag inte vara med om, så jag är alltid på den säkra sidan. Även när jag arbetar drar jag av extra skatt, tror jag drog av 500 extra i månaden sist!

Nepp nu ska vi äta. Hörs sen.

Längtar till sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0