Rubrik

Usch vad det händer mycket skit i världen. Hemskt. Min syster är i Japan just nu också. Inte så kul. Men hon mår bra i alla fall. Hon satt på ett tåg påväg ut till kusten men tåget fick stanna för en tsunamivarning så alla fick gå av. Hoppas bara inte att det händer något mer. Hon åker hem den 4:e april.

Andreas gick upp med Mira i morse så jag kunde sova lite. Men det blev inte mycket sömn. Låg vaken istället. Men det var sönt att ligga i sängen och inte göra något alls.

Det är så tråkigt väder ute, eller grått. Hade det var sol så hade vi nog åkt ner till Åsa och promenerat lite. Men vi får se vad vi ska hitta på idag.

Melodifestivalen igår. Spännade var det! Tyckte att det var många bra låtar med detta året. Men tyckte att Eric Saades låt var helt okej. Mira verkade tycka att Dannys låt var bra, satt i sängen och dansade loss som bara den när den spelades.

Nu ska jag äta frukost. Cupcake? Smörgåstårta? Får se vad det blir... :)

Kommentarer
Postat av: Elvira

Herregud vad söt dotter du och Andreas har! Följer er på Torsdagarna och skrattar så att magen krampar, Andreas lyssnar ju inte på dig?! ;) haha så kul när ni diskuterade den svarta barnvagnen... Kram till er!



2011-03-13 @ 13:29:04
Postat av: Mikaela

Å tack så mycket Elvira! Haha, nej han lyssnar inte på mig, därför vi är kvar bland de fyra värsta kanske? :P

2011-03-13 @ 18:52:38
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Nina

Wow det är såååå spännande! Både jag och min pojkvän hejjar på er i Sveriges värsta bilförare! Ni är så goa och snygga! Fattar inte hur snygg du kan vara egentligen Mikaela! Mira är för söt! <3 Har dock en fråga; var det båda som ville vara med i programmet eller var det någon av er som "tvingade" den andra? ;) ni är bäst! Kram!

2011-03-13 @ 20:05:15
Postat av: Mikaela

Nina: Åå vad roligt att höra!! Tusen tack :) Vad glad jag blir.



Det var jag som anmälde Andreas till programet. Bara som en rolig grej och för att han var riktigt kass på att köra. Sedan ringde de upp och de ville att jag skulle vara Andreas co-driver. Men vi var båda med på det, tvekade lite till en början men sedan var det bara att köra! haha. Roligt var det i alla fall. :)

2011-03-13 @ 20:57:03
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0