Smartheten

Är i Åsa nu. Har målat om en vägg här. Tänkte jag kunde hjälpa till med det. Fy fasen vilket väder det är ute. Snöstorm typ. Men det smälter nog bort snart. Andreas kommer snart hit och då ska vi äta tillsammans, mysigt.

Men men. Är jätte glad! Varför?

Jo för att jag fick VG på kursen!! Alltså engelska B. Känns så skönt. Var osäker om jag skulle klara det men fick vg på två prov och g på det tredje. Så nu är det över! Slipper plugga mer!! Duktiga jag som bara pluggar dagen innan. Det är ju det jag sade, att jag brukar alltid klara det ändå. Antingen har jag en j-vla tur eller också är jag bara smart. Tror att jag är smart. Riktigt smart. Nästan läskigt smart. Haha

Vi var även hemma hos farmor och fikade förut, mysigt! Gud vad jag tycker att allt är mysigt. Men det är ju det. Finns det något annat bra ord för mysigt?

Mycket att göra nu. Ska försöka ta mig till Kungsmässan och byta mina fula chinos och köpa lite grejer till Mira i morgon eller på fredag. Och sedan ska det städas och bakas inför ett års kalaset på lördag. Ska bli så kul! Men Miras bästis Julia kan inte komma :( Hon har blivit magsjuk lilla pluttan, nu ligger hon hemma med hög feber. Stackare. Men de får fira tillsammans sedan när hon blivit frisk! Och känner jag Julia rätt så är det snart.

Nu ska jag gosa med min NINNI.


Kommentarer
Postat av: Mira

Jag har läst någonstans någon gång att "blandbarn" och speciellt om 50% är asiatiskt, blir smartare än andra :-P (Jo det är faktiskt sant! Att jag läst det alltså. Men vet ju förstås inte om det stämmer haha). Men jag brukar också gå omkring och tycka att det är totalt kört och så pluggar jag sista dagen och klarar det ändå. Hittills i alla fall har det gått bra och det är 3:e året på Universitetet. De asiatiska generna? :-P

(Bara för att jag sagt så nu, så kommer jag inte klara tentorna nästa vecka bergis....)

2011-03-11 @ 08:10:40
URL: http://mammamiras.blogspot.com
Postat av: Mikaela

Herregud, jag visste det! Haha. Gud vad jag kommer använda det här!

Nej då! Du klarar det, ta fram de extra små smarta asiatiska generna bara! :)

2011-03-11 @ 08:41:40
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0