SNOR

Har knappt sovit någonting i natt. Mira hjärtat har blivit sjuk!! :( Hon är förkyld. Snorar och har massa slem i halsen. Så hon vaknade nästan varannan timme i natt av ren panik. Stackarn. Nu verkar hon må bra förutom att snoret rinner hela tiden.

Idag har träningsvärken kommit, underbart. Och ikväll ska jag "jobba" för första gången med. Ska bli kul. Lite orolig för Mira bara, med tanke på att hon är extra grinig och mammig nu när hon är sjuk.

Och det är ju SVB idag med. Har nästan glömt av det. Jag slutar ju 20.00 på gymet men får skynda mig hem.

Ringde KLM ännu en gång. Och fortfarande ingen hjälp. Och nu har de även gått ut och avrått alla resor till Japan och sagt att alla borde ta sig hem. Men hur i helvete ska man kunna ta sig hem om de höjer flygbiljetterna till max?! Dax att ta i med hårdhanskarna. MEDIA.

Jag skickade två mejl till air france och klm men de hänvisade bara till kundtjänst på telefon. Trött jag blir!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0