SOOOOOOOL

Precis legat ute och solat!!! Helt sjukt varmt. Vi har en ganska stor balkong och solen ligger på morgon till kväll där. Plus att det är lä så det blir jätte varmt och skönt. Har även lagt ut en stor balkong matta där nu. Fick till och med färg!!

Strax efter gick jag och Mira ner och gungade lite. Och nu. Ja nu funderar jag på att gå ner till "stan" och kika runt lite bara. Så skönt väder, vill ju inte bara vara inne. Tror jag gör det, och sedan köper jag nog med mig sushi hem och äter på balkongen. Yes jag gör det. Nu. NU. Hej då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om man ser dig på stan i GBG typ, kan man få din autograf då?:) du är bääääääääääst!!!

2011-03-28 @ 17:17:54
Postat av: Mikaela

hahaha. Ja vågar du gå fram och fråga så är det väl klart att du får.

2011-03-28 @ 18:12:04
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0