Sötaste "tanten" Jenni

Tanten Jenni ringde mig förut när jag stod och lagade mat. Blev så glad när hon ringde! Var så länge sedan vi träffades. Jenni är alltså en god vän till mig :)
Men hon sade att hon var utanför lägenheten och skulle lämna lite saker till Mira som hon köpt i Thailand när hon var där!! Så himla snällt!!! Och jag tror jag dog lite när jag såg vilka söta saker hon köpt!!
Tusen tusen tack tanten Jenni. Jag och Mira ska hitta något till Jenni när vi åker till Kreta :)

TITTA HÄR!


En jätte liten söt ryggsäck. Provade den på Mira förut och det var så himla sött! Den ska med till Kreta :D


Haha! Små foppatofflor!! Även de ska med till kreta :) Storek 21 är det på dem och Mira har typ 18, men hon växer :)


Klänning!


Byxdress!

Så söta saker!!! Skulle hämta ut ett paket förut, Miras kläder från lundmyr och lite andra saker. Men när jag åker ner till macken märker jag att paketet är skickat till Frillesås!! Bajs också. Ville ju ha det NUUU. Men får ta det i morgon :)

Ska ta ett kort på Mira i morgon med hennes lilla ryggsäck, foppatofflor och byxdressen eller klänningen :) Nu sover hon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygga saker hon är en riktig mode tjej :)

2011-03-22 @ 19:55:38
Postat av: Mia

Åh, vilka jättesöta saker!! :)

2011-03-22 @ 21:15:33
URL: http://mamam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0