Sött sött sött

Just nu sover alla utan jag. Hallå!! Klockan är kvart i nio. Andreas brukar inte sova såhär tidigt. Gillar inte att vara uppe själv, det är ju skit tråkigt. Måste gå in och väcka honom... Nej då. Han får sova. Och Mira med. Vet ni vad jag gör då? Jag bakar!! Mmmm. Och jag får allt för mig själv nu när de sover! Jag gör faktiskt Macarons. Har alltid velat prova detta och så såg jag att de hade fått in dem på Stenberg. Men de kostade 14 kr för en, och en är lika liten som en femkrona och 64 spänn för 4-5 stycken eller något sånt. Helt sjukt. Bättre att göra själv då. Lite trixigt att göra bara. Men vi ska se sen när de är klara :)

Här får ni se vad min skrutta fick från mig idag :)


Nu har hon också "den lilla svarta" i garderoben!


Mys overall med krage!


Världens sötaste baddräkt. Höll på att smälta när jag testade den på henne.


Var självklart tvungen att köpa dessa små badbyxor också. Detta är baksidan.

Tror att vi får ta en liten catwalk fotoshow i morgon. Ni måste se Mira med alla söta saker som hon fått. De som hon fick från tanten Jenni igår. Hade inte tid med det idag då vi har vart borta hela dagen.

Vi gick ner och lunchade med Andreas och hans arbetskamrater tidigare idag. Efter det gick jag och Mira till kungsmässan och hälsade på på jobbet, som vanligt :) Och sedan vandrade vi runt hela kungsmässan. Hitta ingenting. Det var väl bra.

Nu har jag precis tagit ut mina macaroner, så de ska svalna. Sedan ska en chokladsmörkräm smetas på och ett lock sätt på. Locket och bottnarna är ju en maräng smet med mald mandel och florsocker i. Och sedan krämen mellan, mmmmmmmmm. Fan vad fet jag ska bli! Härligt! Beach 2011 here I come!

Kommentarer
Postat av: pernilla

jätte fina kläder! strandklänningen är bara så himla fin. Men jätte söta kläder, och jätte söt MIra. :)

2011-03-24 @ 18:40:42
Postat av: Pernilla

ojdå, skulle komentera ett annat inlägg , haha, ^^

men dehär kläderna är jätte fina!

2011-03-24 @ 18:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0