SPÖKAR

Underbart väder här idag. Det behövdes efter två dagar regn och snö. Ska ut och promenera sedan tror jag. Måste i alla fall ta oss ner till Kungsbacka för att köpa det sista inför i morgon.

Alltså det här är sjukt. Jag har ju tidigare kanske nämnt att det spökat lite här i lägenheten. Eller Miras gåstol satte igång mitt i natten och lite sånna saker. I natt fick jag väcka Andreas för att skrivaren satte igång i datarummet. Kunde inte sova och den höll på och sluta, höll på och sluta. Jag vågade inte gå in och kolla så Andreas fick göra det. Men tydligen vart det inget utskrivet, vet inte om vi hade papper i, han drog nog bara ut sladden. Men den var ju inte ens på? Märkligt.

Alltså hur F-N får man en unge till att sluta äta hårstrån?! Det är så äckligt! Men hon älskar det. Så fort hon ser ett hårstrå stoppar hon det i munnen. Usch!

Idag ska det även städas, kul...

Kommentarer
Postat av: lovisa

vsg_D

2011-03-11 @ 09:48:56
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kan inte du typ vissa hur du sminkar dig eller nåt sånt, du ser alltid så himla snygg ut ;)

2011-03-11 @ 17:10:53
Postat av: Mikaela

Olivia: Tack, vad snällt sagt :) Självklart kan jag göra det. I veckan kanske. Har tidigare lagt upp ett makeup tips på en snabb sotning. Kolla längst upp på sidan under fliken "ARKIV" och klicka på februari.

2011-03-11 @ 23:34:45
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Olivia

ok, tack för tipset! ;)

ska kolla in de :D

2011-03-12 @ 10:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0