Städ och svb

Tvättar i lägenheten och i tvättstugan. Diskar. Dammsuger och vädrar. Ut med soffan, mattan och hela lägenheten. Är inte klar på långa vägar men det kommer väl :) Mira kröp runt överallt så jag ringde mamma och frågade om hon ville hämta henne och det ville hon mer än gärna! Så nu är jag ensam hemma :D Skönt nu när man städar.

Men jag åker ner och hämtar min lilla skrutta sedan. Hon får det mycket roligare nere i Åsa med mormor, morfar och Ninni nu än vad hon får här hemma när jag bara städar.

Snart är SVB slut..det känns tråkigt faktiskt. Vad ska man då göra på torsdagskvällar?? Haha. Har vart så roligt att spela in och man har träffat underbara människor. Skulle jag ställa upp i något mer program? Näää tror inte det. Räcker med detta. :) Eller...det beror i och för sig på. Inget mer i denna stilen i alla fall :)

Ska ladda upp lite "backstage" bilder från inspelningen sedan. Nu verkar det inte funka..

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag kommer verkligen sakna SVB :(

Mitt favorit program just nu faktiskt :)

Som tur är, så har jag spelat in några av dom senaste avsnitten :D

2011-03-22 @ 17:24:14
Postat av: Mikaela

Vad söt du är :)

2011-03-22 @ 20:18:08
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Tommy

Det har verkligen varit roligt att följa er i programmet också!

2011-03-22 @ 20:35:07
URL: http://www.filmparadiset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0