Stockholm

God morgon, eller god förmiddag. Dagen började 04.45 för min del. Mira låg kvar och sov och jag gick upp för att packa ner det sista och fixa i ordning mig. Tåget gick 06.42 och eftersom det snöat ute var vi tvungna att åka minst en timma innan. Och så blev det ju självklart inte. Fan vad stressad jag var. Trodde vi skulle missa tåget. Men icke när man har en sån räser pappa! Vi åkte 05.55 och var framme 06.22! Gott om tid. Mira lekte lite på tåget till en början och sedan märkte man att hon börja bli trött. Hon blev lite grinig. Men sedan somna hon i min famn efter någon timme och hon ligger fortfarande och sover gott i min famn nu när jag skriver. Är alltså på tåget nu men ska vara framme i stockholm om tio minuter. Skönt att denna tågresan gick bra men en förkyld ettåring. Kommer skriva fler mindre inlägg, blir jobbigt att läsa annars då det inte går att göra styckeindelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0