Största kebaben

Vi kom fram till Hudiksvall vid ett tiden. Blev hämtade av Andreas pappa, Miras farfar, första gången de träffades!! Sedan besökte vi Miras gammelfarmor också första gången de träffades och första gången jag träffade henne. Kul! Sedan fick vi nyckeln till lägenheten. En helt ok lägenhet. Var dock ingen dubbelsäng som vi frågat efter, utan våningssängar! Men det får gå bra ändå. Men har ingen tv. Har köpt lite tidningar. Nu äter vi mat, som ni ser. Den största kebaben i bröd jag sett i mitt liv!! Andreas åt pizza. Vi har vart en sväng hem till Johan, Samira och lilla Isac! Fikade och spelade guitar hero. Trevligt! I morgon är det dop och jag har åkt på en rejäl förkylning. Men har tryckt i mig lite ipren nu så. Ska lägga oss och Mysa i den fina sängen nu. Ska ta kort!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Vart köpte ni kebaben och pizzan?

2011-03-22 @ 00:02:30
URL: http://www.filmparadiset.se
Postat av: Mattias

Ah, på Håsta. Har inte ätit på Palermo på flera år, eftersom det haft så dåligt rykte, men det kanske har blivit bättre med åren och kanske nya ägare.

Man får väl ta och åka upp på Håsta och testa den någon dag då. Tackar.

2011-03-22 @ 11:25:59
URL: http://www.filmparadiset.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0