Sulkyn

God morgon. Mira vaknade runt halv 7 idag, men jag vägrade gå upp. Hon fick sitta och leka lite medan jag låg vidare och snooza lite.

Igår gick första jobb dagen på gymet jätte bra! Det var ju inte så jätte mycket att göra, stod mest och pratade med tjejen som visade mig runt. Hur trevlig som helst. Hon ville få med mig på Zumban idag. Men jag är lite tveksam. Faan, har ju bara kört lite hemma. Ska jag stå där bland alla andra som redan kan koreografin?! Fy... Men någon gång måste man testa, så jag tror faktiskt att jag går dit idag och testar :) Kommer säkert gå helt åt h-lvete.

Just det, har pratat om sulkyn som jag beställde. Ska visa den nu. Andreas satte en maxgräns på 500 kr. Efter att jag tittat runt på begagnade och nya kunde jag konstatera att 500 kr var helt uteslutet. Min pappa har vart väldigt på hugget och har sprungit mellan barnvagnsbutiker. Och han hittade en sulky för 800 kr. Men jag tyckte ändå att vi skulle vänta och titta lite mer. Så vi tittade lite på nätet, jag och pappa. Vi hittade en vagn till bra pris, men den fanns bara i blått. Inte för att det gör så mycket men det var lite tråkigt tyckte jag.. Den kostade nog också 800 kr.  Men så såg jag! Jag blev kär med en gång. Men den var ju ALLDELES för dyr. Och då menar jag det fyrdubbla. Så det var ju bara att glömma.

MEN. Jag hittade ett ställe där de hade kampanj pris på denna. Och tyckte att det var bra pris för den ändå. Så jag klickade hem den :D Kommer i nästa vecka. Det var ju ganska mycket över budget, men ett bra pris för en bra vagn! Och den är lätt och smidig. Är ju perfekt att ha när man reser, och vi flänger ju runt en del så det blir perfekt. Att man kan vara så glad över en vagn... herregud.

Den beigea blir det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0