Sveriges värsta bilförare avsnitt 6.

Jaa, ännu en torsdag med underhållning. Det var roligt idag!

Vi börjar med vattentanken. Jag hade faktiskt förberett en badmössa som jag hade med mig, men fick INTE sätta på mig den. Fast det behövdes ju inte eftersom våra vattenstrålar siktade på våra könsorgan. Märkligt va?! Det blev fel och de ändrade detta efter att vi körde, haha.






Ja ni ser väl själva?! Och det var verkligen iskallt vatten. Tur att vi hade med oss extra kläder, eller hur Andreas
?! Nej, Andreas hade nämligen inte med sig extra byxor så han fick först låna ett par leggins av mig, ja ni kan ju tänka er hur f-n det såg ut. Men Budda tyckte så synd om honom så han fick låna ett par byxor av honom istället. Tur det.
Men vi visste ju inget om övningen, utan de sa alltid att vi skulle ha extrakläder som skulle ligga på inspelningsplatsen.

Nästa övning.
Skrotbilsrally.
En riktigt rolig dag. Vi stod ute och eldade i skogen. Ja alltså vi eldade inte upp skogen, utan det var en liten stuga med veranda där de hade en eldtunna som vi eldade i. Mysigt. Men kallt.

Men behöver jag säga något mer?

ÄNTLIGEN något positivt med bilkörning!! Kanske ska börja köra skrotbil? Eller är det jag som är problemet som alla säger? Näääää.

Tyvärr fick inte vi codriver köra någon gång, det tog så lång tid.. Tråkigt.

Tillitsövning.

Mmmm..vad ska jag säga? Jag gjorde mitt bästa! Tänkte kanske inte helt klart när jag visste att jag skulle få ström i mig om vi körde in i något. Och det var för övrigt därför jag satt och hoppade hela tiden, för att jag fick stötar!! De njöt varje gång de visade mig strömkablarna, för ni minns ju första gången..




Sväng sväng sväng.. Jag tänke inte på att han var blind.

Och. Vi blev inte värst inte bäst men....







"En av de sämsta insatserna någonsin av en co-driver i den övningen och det är Mikaela som tar det priset".
Tack. Tack. Men jag fick inget pris?

Och nu blir det ännu ett avsnitt så våra vackra ansikten kommer pryda era tvapparater nästa vecka. Kul va? :)

I nästa vecka händer följande:

I den första övningen tränas förarna i att göra en undanmanöver i hög hastighet. Den andra övningen tar förarna till skogs där de försöker bemästra fyrhjulsdrivna jeepar i terrängkörning. Och till sist blir höger vänster och vänster höger när förarna sätts bakom ratten på en felstyrd bil.


Så det har ni att se fram emot.





Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha, det var verkligen hur roligt som hällst!

Vi undrade varför du satt och hoppade hela tiden, för att dom hade typ ett konstigt ljud, asså när du hoppade! "boojj bojj" lät det typ. Aaa nått sånt :P Jag tänkte inte att ni fick stötar, för du skrek inte nått :D

Men det var jätte roligt iallfall :)

2011-03-04 @ 13:23:02
Postat av: Mikaela

Vad kul :) Ja, haha, de hade lagt till ljudeffekter när jag fick ström i mig :)

2011-03-04 @ 19:10:32
URL: http://fjortonde.blogg.se/
Postat av: Manda

haha typ bästa avsnittet! <3

fan va ja satt och skrattade x)

Grattis till Andereas, och ja tyckte iaf att du va en bra co-driver Mikaela :D

2011-03-04 @ 20:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0