Today

Jag och Mira åkte ner till Kungsmässan vid tio i tio för att köpa lite blommor till Maria. Sedan tog vi pendeln till Lindome och var där vid elva tiden. Mira somnade precis så vi kunde sitta och prata och dricka te i lugn och ro.

Sedan vaknade lillan och det var full fart på henne. Men hon är duktig och lyssnar oftast på vad hon får göra och inte göra.


Mira försöker öppna kökslådorna medan Maria skär upp grönsaker.


Hon tyckte det var jätte kul att leka med "pallen".


Mira fick en present från Maria med! Ser ni giraffen som sticker upp? Haha. Det är Bernard. Sankt Bernard. Jag frågade Mira vad han skulle heta och fick själv ur mig Bernard. Och strax efter säger Maria, Sankt Bernard. Så det blev det! Hon fick även en fin turkos/vit randig body :)


Maaat. Älskar kyckling. Grillad kyckling med sallad och världens godaste nybakade bröd med tomater och oliver i!! Bröd kan jag äta som godis, nybakat alltså.


Maria lär Mira att flåsa som en hund. Mira proppar hela munnen full med smörgåsrån.


Mira tyckte det var kul att byta blöja på badrumsgolvet. Gud. Ser ut som en gammal tant. Klädseln alltså.


Vi åkte hem vid tre tiden för att slippa all rusning som det är vid fyra tiden. Då får man trängas på pendeln. Inte kul med en barnvagn.

 Mira var såhär glad när vi kom hem...



När vi kom hem sov Mira och jag passade på att surfa lite. Ute i havet alltså.

Träningsvärken blir bara värre och värre. Har träningsvärk på ställen jag aldrig haft träningsvärk innan, GRYMT. Blir nog träning i morgon. Sedan skulle jag kanske in till mässan för att luncha med min farmor och farbror. Men jag får se om jag hinner. Måste städa lite här hemma.

Höööörs


Kommentarer
Postat av: Alexandra

mm vilken god mat!

och vilken söt Mira ;)

2011-03-30 @ 09:14:06
Postat av: Maria

Åh vad mysiga ilder. Så kul när ni kommer och hälsar på!

2011-03-30 @ 17:56:12
Postat av: Mikaela

Tack! Alexandra



Alltid lika kul att hälsa på :)

2011-03-31 @ 08:50:59
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0