SVB avsnitt 9

Ja näst sista avsnittet var detta. Bara ETT kvar. Tråkigt. Men vi ska försöka sammanfatta detta nu.

Första övningen handlade om "döda vinkeln". Den som Andreas ALDRIG tittar i annars. Enligt mig. Han tittar i den alldeles för lite i alla fall. Även när han går.



När jag var liten... Jaaaa nu är ni nyfikna på vad det var som hände när jag var liten. Men helt seriöst så har jag ingen aning! Jag minns inte alls vad vi pratade om. Men vi satt ju och gjorde "hästbett" på låren, det var därför vi satt och skrattade innan vi körde. Men jag blir så irriterad att jag inte minns. Men kommer säkert att komma på det senare. Då ska jag berätta :D

Men banan gick ju inte alls bra. Helt åt helvete. Och det var inget påhitt!! Inget som vi gjort har vart påhitt!! Jag minns denna banan så väl, allt gick bara så fort och Andreas hjärna hängde helt enkelt inte med. Det är svårare än vad man tror!


Andra övningen var olycksplatsen.

När vi kom fram till olycksplatsen var det verkligen läskigt på riktigt! Och när Andreas sade att jag skulle ringa 112 tyckte jag att det skulle värka så jädra löjligt att låtsas prata i telefon, haha så jag sade att jag inte hade någon telefon. Det var ju inte på riktigt. Hade det vart det hade jag ju självklart ringt!


Nä det är jag verkligen inte..



Sedan kände jag, detta framgick inte, att Andreas ville leka hjälte och göra allt själv. Men jag ville också prova att hjälpa en människa, därav vårat lilla tjafs mitt i allt. Jag är inte bra på hjärt och lung räddning så då var det bättre att Andreas gjorde det och jag försökte dra ut den andra gubben. 

Men jag tyckte ändå att det gick helt okej. Eller? Jag gjorde mitt bästa i alla fall! :)


Sist och minst var ju Andreas när Budda körde sitt race i porschen. HERREGUD. Andreas Barås. Vad var det där?! Fast jag minns ju i och för sig när vi var på Liseberg för något år sedan och han åkte någon läskig attraktion själv och jag stod och tittade på, då hörde man bara Andreas skrika där uppe. Som en tjej. 





Blev lite avis på att jag inte fick åka!! Vi co-drivers är inte värda något! Vi fick aldrig testa banorna :(
Och Andreas mådde helt ärligt illa hela kvällen sedan. Han var helt vit i ansiktet. Haha.

Och jaa.. kära vänner. Nu är det ju avslöjat att vi är med hela säsongen. Alla avsnitt. Men blir vi sämst? Det återstår att se.




Sista avsnittet och finalen kommer bli riktigt kul. Det blir en sammanfattnings bana av hela programet, tunnelseende och en riktig UPPKÖRNING i STOCKHOLM CITY. Det måste ni bara se kan jag lova..!!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag bara älskar er, ni är så himla roliga :D

Kram!

2011-03-25 @ 06:23:08
Postat av: Mikaela

Å vad roligt att höra, tack Jossan :)

2011-03-25 @ 07:56:53
URL: http://fjortonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0