God morgon

Vaknat upp med den värsta träningsvärk jag någonsin haft i hela mitt liv!! Har till och med träningsvärk i halsen?! Helt sjukt. Men det är  bra! Frågan är bara om jag kommer klara av att köra något pass idag? Vi får se..

Jag åt glassen igår!! Det var gott. Det var jag värd.

Idag...som sagt. Får se om jag orkar ta mig ner till kungsmässan på lunch eller om vi stannar hemma. Har inte bestämt mig än.

Finns inte så mycket att skriva om när man bara sitter hemma och tråkar!! Kommer finnas mer att skriva om i helgen. Kommer kanske inte skriva så mycket under helgen, blir nog lite mobilinlägg men efter helgen, när jag är hemma! Min syster kommer hem på måndag också! Mycket att se fram emot.

Nepp, nu ska jag äta lite frukost.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0