Våren är här

Att vakna upp av att solen lyser upp hela sovrummet är UNDERBART. Då är det helt plötsligt inte jobbigt att vakna. Det ser inte ut som det blåser ute heller.

Andreas jobbar i kungsmässan idag så jag och Mira ska nog följa med mormor och morfar in till Göteborg. Blir nog inte så länge, men skönt att komma ut lite. Sedan åker vi ner till Åsa och ska grädda våfflor. Mmm.

Vi tittade på "Hämnden" igår. En bra och sevärd film, men hade nog lite för höga förväntningar. Dessutom började den på samma sätt som "Beyond borders", och det är en utav mina favorit filmer. Hur bra som helst.

Vill köpa ett par skor och ett par solglasögon idag!!! Men det har jag ju inte råd med. Inte när jag fick 2000 denna månaden och har utgifter på 5000, haha. Nä faktiskt 6000 denna månaden.

Å vad jag älskar att se nya programledare. Nu är det en ny väder gubbe, eller vad heter det, meteorolog. En ung kille med glasögon. Han är så himla nervös! Åå vad jag njuter nu. Nu säger han lite fel också. Underbart. Gud vad elak jag är. Jag vet ju själv hur det är..


Ninni och Mira för ett bra tag sedan. Mina gofisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback






RSS 2.0